Blog vanuit Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Maarten Doorn - WaarBenJij.nu Blog vanuit Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Maarten Doorn - WaarBenJij.nu

Blog vanuit Boedapest

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

23 Oktober 2017 | Hongarije, Boedapest

Lieve volgers,

Ik maak even schaamteloos gebruik van de mailinglijst-volg-functie van deze site.

Na maanden van voorbereiding gaat vandaag mijn "echte" blog – geïnspireerd door de vele positieve reacties op dit dagboek – live.

De blog gaat over praktische filosofie. Sommige stukjes gaan over hoe je met de hulp van filosofie je leven wat aangenamer en misschien zelfs wat succesvoller kan maken. Andere stukjes zetten je hopelijk aan het nadenken over gebeurtenissen in je dagelijks leven.

Iedereen kan er wat mee en ik hoop dat de stukjes nog leuk zijn om te lezen ook. Ik ben er de laatste maanden voortdurend mee bezig geweest en ben best wel trots op sommige schrijfsels die online gaan komen.

Geef het een kans, je krijgt er geen spijt van.

Bedankt.

www.maartenvandoorn.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Vanaf maandag 26 september ga ik 6 maanden werken in Cairo op een "Language Academy" om daarna verder te reizen. Gekkigheid gegaradeerd. Stay tuned!

Actief sinds 20 Sept. 2016
Verslag gelezen: 2530
Totaal aantal bezoekers 24498

Voorgaande reizen:

26 September 2016 - 01 Juli 2017

Cairo en verder '16-'17

Landen bezocht: